جملات قصار امام خميني (ره) در مورد نماز



نماز پلی به آسمان

جملات قصار امام خميني (ره) در مورد نماز

نماز خوب ، فحشا و منكر را از يك امتى بيرون مى‏كند . برويد سراغ نماز ، احيا كنيد اين سنت‏ سياسى اسلام را .

نگوييد كه ما انقلاب كرديم حالا بايد هى فرياد بزنيم ! خير نماز بخوانيد ، ازهمه فريادها بالاتر است . نماز جمعه در راس همه امور است . نماز جمعه كه نمايشى از قدرت سياسى و اجتماعى اسلام است ، بايد هر چه ‏شكوهمندتر و پر محتواتر اقامه شود . اجتماعات خود را ، خصوصا در روز جمعه ، هر چه بيشتر فشرده كنيد ، و به مراسم‏و شعاير مذهبى اهميت دهيد . يكى از بركات اين نهضت و انقلاب همين اقامه نماز جمعه‏ هاست .

نمازهاى جمعه و جماعت ، را با شكوه بجا بياوريد ، و نمازهاى غير جمعه را هم ،كه شيطان ها از نماز مى‏ترسند ، از مسجد مى‏ترسند . از نماز جمعه و جماعت ،كه بيانگر سياسى نماز است ، هر گز غفلت نكنند . اين نماز جمعه از بزرگترين عنايات حق تعالى بر جمهورى اسلامى ايران است .

خداى تعالى دوست دارد كه در وقت ذكر او ، بنده منقطع به سوى او باشد ، ومتضرع و خالص باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سخنرانی ، ،
:: برچسب‌ها: نماز, فحشاومنکر, نمازخانه, امام خمینی,
ن : مهربانو
ت : 25 بهمن 1394


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.