راهکار های عملی گسترش نماز



نماز پلی به آسمان

راهکار های عملی گسترش نماز

راهكارهاى عملى

فصلى نيز بايد براى آسان كردن انجام نماز گشوده شود؛ در همۀ مراكز عمومى: مدارس، دانشگاهها، كارخانه‌ها، سربازخانه‌ها، فرودگاهها، ايستگاههاى قطار، دولتى، ادارات دولتى و امثال آن، جايگاههاى مناسبى براى نماز پيش‌بينى شود، مساجد و نمازخانه‌ها پاكيزه و مرتب و رغبت انگيز باشد. نماز در وقت فضيلت و به جماعت گزارده شود، در هر محيطى، بزرگان،  برجستگان و بزرگان آن بر ديگران پيشقدم شوند و عملاً نماز، اعتنا به نماز را به ديگران بياموزند و خلاصه؛ در همه جا حركت به سمت نماز و شتافتن به نماز محسوس باشد.

با اين مقدمات، به خواست خداوند متعال و با توجّهات و ادعيۀ زاكيۀ حضرت ولى الله الاعظم - روحى فداه - كشور و جامعۀ ما به هدفهاى والاى نماز نزديك مى‌شود و از بركات آن بهره مى‌گيرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ن : مهربانو
ت : 23 بهمن 1394


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.